Moduły Navireo
Centrum odzieżowe
i sieć sklepów franczyzowych
wspierana przez NavireoSprzedawca zabawek
25 sklepów i sprzedaż online
wspierane przez Navireo
Interfejs dotykowy
Szybka sprzedaż PLUS interfejs dotykowy
Moduł do szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Posiada nowoczesny, intuicyjny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany w taki sposób, aby czas potrzebny na obsługę klienta detalicznego był jak najkrótszy, a liczba kliknięć konieczna do wystawienia dokumentu sprzedażowego zredukowana do minimum.
Indywidualna konfiguracja przycisków oraz wyglądu poszczególnych ekranów znacząco zwiększa ergonomię pracy, z kolei prosta obsługa modułu sprawia, że nowy pracownik błyskawicznie uczy się z niego korzystać.
Najważniejsze funkcje:
- • obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi;
- • możliwość zmiany typu tworzonego dokumentu (np. paragonu w fakturę sprzedaży) w dowolnym momencie;
- • integracja z terminalami płatniczymi;
- • pobieranie danych kontrahentów z GUS;
- • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą (za pomocą czytników klawiaturowych i RS-owych);
- • Sfera – możliwość dodawania rozwiązań własnych;
- • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
- • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
- • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
- • obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu);
- • sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru);
- • drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych;
- • wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji;
- • rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe, kartą płatniczą, przelewem, płatności odroczone;
- • stosowanie promocji czasowych i cenowych.
- • obsługa cenników kontrahentów.