Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Kontakt
  • Centrum odzieżowe
    i sieć sklepów franczyzowych
    wspierana przez Navireo
  • Sprzedawca zabawek
    25 sklepów i sprzedaż online
    wspierane przez Navireo

Moduły Navireo

  • Sprzedaż
  • Sprzedaż detaliczna
  • Szybka sprzedaż
  • Interfejs dotykowy
  • Sprzedaż mobilna
  • Sprzedaż internetowa
  • Zamówienia
  • Zakupy
  • Magazyn
  • CRM
  • Księgi handlowe
  • Deklaracje i sprawozdania
  • e-Kontrole podatkowe
  • Środki trwałe
  • Kasa i bank
  • Rozrachunki
  • Oddział PLUS
  • Kadry
  • Kadry i płace
  • Kadry i płace 2
  • Sfera Navireo (rozbudowa funkcjonalności)
  • Fabryka obiektów

CRM

Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.

31_crm

Dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie – szczególnie w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest także przydatnym narzędziem dla kadry menedżerskiej.

Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pozwalają błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych informacji i starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań nawet do pojedynczych osób. Liczne zestawienia pomagają w podjęciu trafnych decyzji oraz przygotowaniu odpowiednich strategii sprzedaży.

Wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów są przedstawione w czytelny sposób. Użytkownik ma natychmiast dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.).

32_telefon

Wbudowany moduł poczty elektronicznej znacznie usprawnia kontakty z klientami m.in. dzięki funkcji automatycznego przypisywana e-maili do odpowiednich klientów, możliwości zbiorczej wysyłki (mailing), szablonom wiadomości oraz historii korespondencji.

Kalendarz wraz z funkcją automatycznego przypominania pokazuje zakres i termin czynności do wykonania, a menedżerom pozwala szybko sprawdzić, kiedy pracownik dysponuje wolnym czasem. Mają oni również możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac.

Dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji moduł CRM w prosty sposób może być dostosowany do potrzeb poszczególnych użytkowników. Oferuje przy tym możliwości dalszej rozbudowy np. o własne zestawienia, pola czy flagi.

Kontakt

Formularz kontaktowy

Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie

Wypełnij formularz

Telefon

Zadzwoń pod nr tel. (71) 78 - 76 - 115,
w godz. 8:30 - 16:30

Czat

Nasi konsultanci czekają na Ciebie na czacie

Porozmawiaj na czacie

Prezentacja zdalna

Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy możliwości systemu

Umów się na spotkanie

Navireo

  • Aktualności
  • Moduły Navireo
  • O programie
  • Referencje
  • Jak kupić?

Dla Partnerów

  • Zaloguj się
  • Przypomnienie hasła
  • Jak zostać Partnerem?
  • Formularz zgłoszeniowy
  • Harmonogram szkoleń

Kontakt

  • [email protected]
  • (71) 78 - 76 - 115

Dołącz do nas

  • Navireo na facebooku
Insert
Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

Franczyza Cookies Policy

Our Website uses cookies to improve your experience. Please visit our CRM page for more information about cookies and how we use them.

Close